Lulekickan: Är det detta ref. du menar från ditt länktips? "Luleå rånade Timrå på 2 poäng i den här matchen. Timrålirarna får skylla sig själva, ett två mot noll-läge som söderström drog i plexit o två tomma kassar som de missade." :-))
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Luleå rånade Timrå på 2 poäng i den här matchen. Timrålirarna får skylla sig själva, ett två mot noll-läge som söderström drog i plexit o två tomma kassar som de missade."
:-))