1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 135723

Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
KroSSarn: De som har loger har även sittplatser nedanför logerna, därav de tomma logerna under själva matchen. De flesta väljer att tilbringa pauserna i logen och matchen på läktaren.

Klacken har varit tam hela den här säsongen, framför allt brukar de vara dåliga i andra perioden i varje match av någon outgrundlig anledning. Snart känner jag mig tvungen att flytta tillbaka till ståplats och väcka liv i liken igen. Det här går ju inte.

Många missar i till synes enkla lägen från båda lagen kan möjligen tillskrivas isen. Bollhumparna huserade ju i arenan igår kväll och isen brukar inte vara i bästa skick dagen efter bassskettten.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer