Kollade in höjdpunkterna från matchen på comhem.se. Jisses, vilket oflyt/oskärpa i avslutningarna. Vissa av lägena man brände ser ju helt omöjliga ut att missa.
Det bortdömda målet ser ju helt bisarrt ut. Han (Crippe?) lägger in pucken ovanför lulekeepern, som sprattlar med benet a la Tommy Salo och får undan målet. När pucken är på väg in i nätet. Hur fan kan man döma bort det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det bortdömda målet ser ju helt bisarrt ut. Han (Crippe?) lägger in pucken ovanför lulekeepern, som sprattlar med benet a la Tommy Salo och får undan målet. När pucken är på väg in i nätet. Hur fan kan man döma bort det?