mike66: Å andra sidan flyttade Kapanen, eller om det var någon annan tik, på målet alldeles i slutet när Bulan eller Fagemo petade in pucken varefter ett par TIK-spelare överföll Bulan för att han hade den fräckheten att försöka vinna matchen åt LHF.
Ett visst mönster kunde man ju urskilja i alla fall. Tror inte att särskilt många fler skott kom från den vinkel som målskotten sköts från, och det tyder ju lite på att Kapanen föredrar skott från andra vinklar eller rakt framifrån
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ett visst mönster kunde man ju urskilja i alla fall. Tror inte att särskilt många fler skott kom från den vinkel som målskotten sköts från, och det tyder ju lite på att Kapanen föredrar skott från andra vinklar eller rakt framifrån