gud: Ännu ett helt oprovocerat påhopp... Ja, jag ska faktiskt dra härifrån för alltid. Några så insnöade enkelspåriga idioter som du själv just ger prov på att kunna vara är inte speciellt givande att prata med. Så tack och adjö så ska ni få prata dynga och bli ännu mera isolerat insnöade i er lilla värld.
Trevlig hockeyvinter till alla er andra som inte behöver känna er träffade, och hoppas på många härliga och spännande fighter i vinter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trevlig hockeyvinter till alla er andra som inte behöver känna er träffade, och hoppas på många härliga och spännande fighter i vinter.