KroSSarn: Jag vet inte om Hento flyttade buren med avsikt eller inte. Antagligen inte du heller. Men dom flesta elitseriedomare hade nog dömt exakt som Vinnerborg. Tror jag.
"Påhoppet" på Kapanen var väl inget speciellt. Sånt händer i varje match nästan, kalabalik framför en målvakt och lite slaggis.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men dom flesta elitseriedomare hade nog dömt exakt som Vinnerborg.
Tror jag.
"Påhoppet" på Kapanen var väl inget speciellt. Sånt händer i varje match nästan, kalabalik framför en målvakt och lite slaggis.