1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 135785

Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
Johan J: LHF gjorde enligt min mening kanske sin sämsta match hittills, trots de två poängen. Som det såg ut idag verkade de mest åka runt utan att göra mer än vad som absolut krävdes. Trist, det fina spelet från säsongsinledningen var som bortblåst. LHF-spelarna var på tok för stillastående och odisciplinerade. Varför? Har Tavve dragit tillbaka styrkorna? Saknar han sin älskade gnethockey så att han beordrat dem att lägga ner det skojsiga spelet som resulterade i många mål åt båda håll bara för att han är skraj att det skall bli för många mål åt fel håll med ett tokoffensivt LHF - som i matchen mot HV när LHF ändå gjorde 4 mål på bortais men ändå förlorade? Synd i så fall, jag tror inte att det blir för många baklängesmål även om LHF spelar tokoffensivt med de defensiva blottor det nu innebär nu när Hento är tillbaka i normal form.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer