Föga förvånande råder alltså total oenighet luläingar och timråiter emellan angående det bortdömda målet. Men ok, om det nu inte var mål - varför blev inte Henriksson utvisad (för det blev han väl inte) ? Får man bara 'råka' (oj, var målet där? liksom) sparka bort målet om en spelare verkar ha fräckheten att lägga in pucken? I s f hoppas jag att Kapanen har lärt sig denna läxa tills nästa Lulematch och ramlar in i målet varenda gång Fagemo kommer innanför blå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Får man bara 'råka' (oj, var målet där? liksom) sparka bort målet om en spelare verkar ha fräckheten att lägga in pucken? I s f hoppas jag att Kapanen har lärt sig denna läxa tills nästa Lulematch och ramlar in i målet varenda gång Fagemo kommer innanför blå.