Lulekickan: Jag skulle vilja se Luleå ha 46 skott på mål mot Timrå på bortaplan...! Nej du, Timrå verkar ha dominerat matchen, synd bara att rättvisa inte skipades i och med den enda poängen till TIK-krigarna. Dock var det Timrås tur nu att ha lite missflyt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej du, Timrå verkar ha dominerat matchen, synd bara att rättvisa inte skipades i och med den enda poängen till TIK-krigarna.
Dock var det Timrås tur nu att ha lite missflyt...