mike66: kollat in timrå i fyra matcher (alla hemma) och slutsatsen är enkel : laget är minst två klasser bättre än förra året MEN det finns saker som MÅSTE förbättras. 1. power play - inte bra 2. försvarsspelet funkar inte alltid 3. bättre avslut - kan bli mycket bättre 4. justare spel - dvs mer tacklingar färre hakningar ody. men vi kommer att bli bättre och bättre MEN det blir fäjestad och frölunda och djurgården också men en 4:e plats är inte dåligt det heller när serien är klar !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
slutsatsen är enkel : laget är minst två klasser bättre än förra
året MEN det finns saker som MÅSTE förbättras.
1. power play - inte bra
2. försvarsspelet funkar inte alltid
3. bättre avslut - kan bli mycket bättre
4. justare spel - dvs mer tacklingar färre hakningar ody.
men vi kommer att bli bättre och bättre MEN det blir
fäjestad och frölunda och djurgården också men
en 4:e plats är inte dåligt det heller när serien är klar !