Annars var Moras seger idag en cool vinst. Vilken ångvält genom förkvalet. Sämst förutsättningar med poänghandikappet och säkrar kvalserieplatsen med en omgång kvar. Gör väl typ bobcats till kvalseriemässiga? De är väl de som senast lyckats spöa Mora.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars var Moras seger idag en cool vinst. Vilken ångvält genom förkvalet. Sämst förutsättningar med poänghandikappet och säkrar kvalserieplatsen med en omgång kvar. Gör väl typ bobcats till kvalseriemässiga? De är väl de som senast lyckats spöa Mora.