1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1361036

Sv: Apropå nånting...
Linkan eller någon annan, håller med Tycho the man..Men hoppas de lyssnat på "Perra" som har ett krav på fem stycken fulla femmor för att täcka upp skador.

För skador är som jag ser det som varit Timrås fall. Och med en femma till är ju också möjligheten att "vaska" mer i leken, om alla är hela.

Och inte värva stjärnor utan mer lagspelare, som spelar för varandra och laget.

DÅ!!!..Tror jag på ett roligt 2012:)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: själv är jag en sån där som älskar riktigt bra hockeyspelare . såna där ledande kedjor som man får gåshud då dom kommer in , typ finnfemman , nordgrenkedjan å så där . men va fan , de blir tunga säsonger då stjärnorna inte presterar och man gjort avkall på bredden för att ha råd med spets .

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer