pudding: Absolut! Vad som är intressant, som du även påpekar, är att två spelare är klara och ingen har presenterat det på officiella. Ingen kommentar från linkan där heller, eller har jag missat något?
Det tyder ju på att något händer på den fronten. Jag hoppas personligen att det beror på att linkan är på väg att avsluta sina åtaganden hos Timrå IK men vi får väl se snart. Jag har sågat linkan så det räcker för 100 år framöver, det minsta jag kan göra är att ta en paus tills besked kommer om hans framtida förehavanden i klubben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer