Någon som fått sparken än (ledning, spelare) efter denna pajas-säsong???
Eller är det marshmallowattityden som gäller fortfarande, alla rycker på axlarna och snackar om "ta lärdom av säsongen-junk". Det är fan action som gäller pronto!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eller är det marshmallowattityden som gäller fortfarande, alla rycker på axlarna och snackar om "ta lärdom av säsongen-junk". Det är fan action som gäller pronto!!!!