1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1367627

Vad görs för att komma till rätta med ekonomin?
Det måste vara den viktigaste frågan för Timrå IK i dagsläget. Vad som frapperar mig mest de senaste säsongerna är att det är mer Sundsvallsbor på matcherna än vad det är Timråbor. Dessutom är skillnaden oväntat stor.
Vad görs för att få Timrå-borna att gå på matcherna?

Svarskommentarer

Sv: Vad görs för att komma till rätta med ekonomin?
Dunc: va konstigt . timrå som har så många invånare . är övertygad om att de inte bara är dom senaste säsongerna som de varit så . och ganska oviktigt också var folket kommer ifrån . huvudsaken är att dom kommer

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer