superfalle: Ointressant var publiken kommer ifrån, men intressant hur man kommit fram till att det är sundsvallborna som går på matcherna.
Tycker det brukar komma en strid ström ifrån Sörberge, men det kanske är alla tjuvparkerare? :-) För den yngre publiken måste iaf fall de flesta vara Timrå-bosatta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker det brukar komma en strid ström ifrån Sörberge, men det kanske är alla tjuvparkerare? :-) För den yngre publiken måste iaf fall de flesta vara Timrå-bosatta.