Jag tycker ni är PATETISK !!!!!!!!! Ni klagar och gnäller här , men ni vill inte göra något åt det ! Min uppskattning är att vi bara är några procent som klagat hos 4an. Vilket jag tycker är helt värdelöst. Men ni som har skrevit och har gjort det med kloka inlägg skall ha all eloge. Jag säger bara , gnäll för faan inte om ni inte ställer upp själva med att skriva era åsikter där lika bra som här !!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ni klagar och gnäller här , men ni vill inte göra något åt det !
Min uppskattning är att vi bara är några procent som klagat
hos 4an. Vilket jag tycker är helt värdelöst.
Men ni som har skrevit och har gjort det med kloka inlägg skall ha all eloge.
Jag säger bara , gnäll för faan inte om ni inte ställer upp själva med att skriva era åsikter där lika bra som här !!!!!