Ger vi upp nu ! Då har alla inlägg varit förgäves . Frågan är ju , vem lessnar först ? Vi eller TV4a ? Lessnar vi har dom vunnit , lessnar dom vinner naturligtvis vi ! Jag trodde i mitt enfald att det var lite stake i hockey supporters, som det ser ut nu värkar ni ha samma Fighting Spirit som Brynäs. Var är A-lagets kämpa glöd ! Har vi i supporters inget av de ? Så gör dig hörd !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan är ju , vem lessnar först ? Vi eller TV4a ?
Lessnar vi har dom vunnit , lessnar dom vinner naturligtvis vi !
Jag trodde i mitt enfald att det var lite stake i hockey supporters,
som det ser ut nu värkar ni ha samma Fighting Spirit som Brynäs.
Var är A-lagets kämpa glöd ! Har vi i supporters inget av de ?
Så gör dig hörd !!!
Keep It Up !!!
Länken+ Forum & Chatt > sporten på tv4a