Helg Ernest: YEAH! Nu kommer vi att förlora sådär tolv tretton matcher i rad, då är vi nere på PEO:s ödmjuka målsättning: "En poäng per match", det överlever man nästan på! Visst fan är vi blålurade, precis som hockeyexpertisen:
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu kommer vi att förlora sådär tolv tretton matcher i rad, då är vi nere på PEO:s ödmjuka målsättning: "En poäng per match", det överlever man nästan på! Visst fan är vi blålurade, precis som hockeyexpertisen:
the beat goes on...