claesw: Vi kommer ner i 2 minibussar. Det är tyvärr inte fler som vill åka ner. Men vi ska låta som 2 stora bussar! Flaggorna och allt roligt får nog lämnas hemma med tanke på det bemötande vi fick senast.
Orion: Ring mig på en gång. Nu finns det endast 2 platser kvar till Brynäs!!!
Pratade just med Ceris, där finns ingen anmäld till Modo *chockad*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Orion: Ring mig på en gång. Nu finns det endast 2 platser kvar till Brynäs!!!
Pratade just med Ceris, där finns ingen anmäld till Modo *chockad*