Madde: Hmm... Det är ioförsig sant, med det är väll försent att fixa större buss nu eller?!
förra Matchen där va ju pinsam... Dom plockade vår flagga sammtidigt som brynäs"klacken" på 7 st 13 åringar fick ha sin storflagga =/ sedan kom dom o snodde våran öl också... *suck*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
förra Matchen där va ju pinsam... Dom plockade vår flagga sammtidigt som brynäs"klacken" på 7 st 13 åringar fick ha sin storflagga =/ sedan kom dom o snodde våran öl också... *suck*