BlackBay: Nä, bara starkt kaffe för att hålla mig vaken. Man har ju suttit sedan i Tisdags och kämpat för de här med 4an ända till 1-3 tiden på nätterna. Nu kommer sk baksmälllan. Skulle kunna betala för att f¨å sova.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man har ju suttit sedan i Tisdags och kämpat för de här med 4an ända till 1-3 tiden på nätterna. Nu kommer sk baksmälllan.
Skulle kunna betala för att f¨å sova.