1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1369635

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:
Ni måste väl ändå hålla med om att det finns kvalitet så det räcker i allsvenskan samtidigt som lag som Malmö, Leksand m.fl. har potential att dra mycket folk. Just modo är tråkigt men man måste se det mer långsiktigt än så. En förändring skulle oavsett sannolikt inte komma till stånd förrän inför säsongen efter den som nu kommer. Jag har en känsla av att modos kris då är långt ifrån över.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kan berätta en skrämmande nyhet nu kring Timrå IK. Timrå kommun har högst osäkra fodringar på Timrå vilket motsvarar drygt 34 miljoner kronor och då är inte förskottet på årets driftbidrag på 9 miljoner medräknat. Så ser den krassa verkligheten ut.

Sv: Apropå nånting...
Caligula: Jag anser att Brynäs förslag var väldigt bra o skulle gärna vilja att Det slog igenom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer