1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1369649

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Ja jag tvivlar inte en sekund på denna person. Han har inget att vinna på att plantera en lögn.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn :
Man kan fundera på vad du har att vinna på att komma med årets "scoop" ? Du vill nog vara väldigt involverad i allt vad som som händer i Timrå, men jag tror inte att du vet så mycket. Gå tillbaka till ditt gamla nick Uno !

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn :

Nej, naturligtvis, det var mer ett uttryck över det faktum att jag inte trodde att något med vår ledning kunde förvåna mig längre.

Men att så fartblint köra klubbens ekonomi i botten MÅSTE vara kriminellt på något vis.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...