yngwie: Hawks och predators. Canucks var inte lika tråkiga som dom brukar vara förra matchen men får dom en tvåmålsledning så är det ju ungefär som att kolla på södertäljes köttförsvar.
Olle: Helt klart, eller Växjö. Men samtidigt så gör dom det bra i ledning. Jag tror nog de kan bära en bit i år. Men tror Chicago vinner i natt, om inte Luongo står på huvet vilket han inte gjorde förra matchen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...