Magnus Rövarn : Jag kan hålla med dig. Timrå IK, och dess fans, är oerhört slätstruken. Det är för lite hat, för lite långfinger i ansiktet åt övriga. Timrå berör inte. Kolla på valfri hockeysida så ser man att Timrås artiklar är minst kommenterade. Vi flyter med i utkanten av elitserien och lyckas på sin höjd beröra packet från modo. Men knappt ens det.
Nej, fram med mer sånger för att skapa en gemensam identitet. Skapa nya ramsor, peka finger åt hockeysverige och bli en nagel i ögat på folk. Hellre hatad än ignorerad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nej, fram med mer sånger för att skapa en gemensam identitet. Skapa nya ramsor, peka finger åt hockeysverige och bli en nagel i ögat på folk. Hellre hatad än ignorerad.