Johnny Bravo: "Vi kan inte konkurrera mot varken öst eller väst men vi måste försöka konkurrera med vår egen produkt, säger HV71:s ordförande Hans-Göran Frick till SVT."
Är inte det att konkurrera mot sin egen produkt om bara två lag ställer sig emot det?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är inte det att konkurrera mot sin egen produkt om bara två lag ställer sig emot det?