ÖstrandsNisse: Troligen sista säsongen vi ser Timo nu i TIK dressen, tror inte han orkar att hålla på sälja den i mar/april 2012 då han troligen flyttar hem, dessutom är ilen då ett år äldre. Han säljer nog denna och köper en mer "normal" bil för sista året.
Själv hoppas jag att han gilalr allt som har med sverige oh göra ink skolan som inte Koskinen var lika imponerad av, jag vill ha kvar Timo i föreningen, sedan skola in han unge =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv hoppas jag att han gilalr allt som har med sverige oh göra ink skolan som inte Koskinen var lika imponerad av, jag vill ha kvar Timo i föreningen, sedan skola in han unge =)