Herminator: Har komponerat en helt ny text nu som ännu är belagd med sekretess. Har mejlat den till Micke Sjöström. Skall även kontakta Sidelake Studio.
Tanken är att det skall bli fler än en låt. Texten jag skrivit är en hyllningshymf och sedan är jag sugen på att mixa ihop en introlåt med lite fräcka grejer på temat "Crescendo". Tänkte ta hjälp av lite ljudproffs och lattjo ihop någonting riktigt maffigt.
När jag fått lite mer underlag under fötterna så kommer jag fortlöpande att uppdatera er på vad som händer.
Tycker det är lämpligt att göra avstamp mot någonting nytt nu!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tanken är att det skall bli fler än en låt. Texten jag skrivit är en hyllningshymf och sedan är jag sugen på att mixa ihop en introlåt med lite fräcka grejer på temat "Crescendo". Tänkte ta hjälp av lite ljudproffs och lattjo ihop någonting riktigt maffigt.
När jag fått lite mer underlag under fötterna så kommer jag fortlöpande att uppdatera er på vad som händer.
Tycker det är lämpligt att göra avstamp mot någonting nytt nu!