Johnny Bravo: Det är ju helt fantastiskt att laget som inte hunnit gjort en enda ES match lyckas få fram en snyggare och mer traditionell logga än Timrå IK gjort nu under 10 ES säsonger. Borta stället var snyggt.
Fan ibland blir man less på att hejja på detta lag, vart fan är utveckligen, vi är så jävla nöjda hela tiden!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Växjö byter skepnad.