mikenomad: Det är kul för Dragons att det går så bra. Igår var det tydligen knökat på läktarna när denna SM-finalserie spelades. 2236st glada fans. Hoppas att dom får ta på sig dom där plast/party guld-hattarna i år också.
Vid närmare eftertanke så var dom nog gjorda av papper.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vid närmare eftertanke så var dom nog gjorda av papper.
Redigerad kommentar