1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378773

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: För min del känns det som att Sverigas lag är alldeles för svagt för att kunna ha en rimlig chans på  en topplacering i det här mästerskapet. Det kvittar om vi har "stjärnor" som Loui Eriksson och Patrik Berglund, man ska vara oerhört glada om det blir spel om medaljerna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Lite tröjnummerspekulationer: 17 Bagarn och 19 Hagos känns givna. LeMat hade 33 i Norge och den är ju som väl är ledig. Pelle tar tillbaka sin 16. Hedman tar då 8. Högström snappar upp Hynnings lediga. Torp hade 38 i HV men kan nu välja ett 'riktigt' backnummer, 2 eller 6. Gnagarn 24 och Önerud 26. Friman vette fan. Riddarn har haft 39 och Jocke 84 men det är inga 'Timrånummer'. De får välja 1, 30, 31 eller 35.

Jag räknar med att ni antecknar för fullt.   ;)


Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Frågan är om dom ens tar sig till kvartsfinal.
Maken till svagt svenskt lag var det längesen jag såg.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...