HV, Timrå, Frölunda och FBK menar du väl? Hur som helst så är detta en härlig hockeystund i livet och man är om än inte mållös ändock lite tagen av stundens allvar.
El Maco:
Me toooo ;( Stor glädjetår i ögat efter denna historiska hockeymatch.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
HV, Timrå, Frölunda och FBK menar du väl? Hur som helst så är detta en härlig hockeystund i livet och man är om än inte mållös ändock lite tagen av stundens allvar.
El Maco:
Me toooo ;( Stor glädjetår i ögat efter denna historiska hockeymatch.