mike66: Lalla på det har jag gjort ända sedan jag gick med i lallande fånars klubb och hittills har mitt lallande givit ett positivt besked......Jag har trott på Timrå IK innan första nedsläpp i årets Elitserie och jag hade rätt att vi skulle vara i toppen av tabellen..... VI LALLAR VIDARE OCH VI GER ALDRIG ALDRIG UPP.. ÄLSKA TIMRÅ IK ALLTID.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
VI LALLAR VIDARE OCH VI GER ALDRIG ALDRIG UPP..
ÄLSKA TIMRÅ IK ALLTID.....