SMÅLAND: Det är nu det gäller att visa ödmjukhet, och INTE börja yra om SM-guld som en del gör.
Hoppas för guds skull nu, att spelarna i TIK ligger lågt och inte börjar drömma om Slutspel och SM. Tack och lov, så har vi MYCKET duktiga ledare i Kent och Anders, som själva varit i samma situation. dom kan SÄKERT hålla spelarna på jorden, så att TIMRÅ nu fortsätter i samma strålande stil som man inlett seriespelet. 40 MATCHER KVAR, KOM nu ihåg det för beufvelen !!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är nu det gäller att visa ödmjukhet, och INTE börja yra om SM-guld som en del gör.
Hoppas för guds skull nu, att spelarna i TIK ligger lågt och inte börjar drömma om Slutspel och SM.
Tack och lov, så har vi MYCKET duktiga ledare i Kent och Anders, som själva varit i samma situation. dom kan SÄKERT hålla spelarna på jorden, så att TIMRÅ nu fortsätter i samma strålande stil som man inlett seriespelet. 40 MATCHER KVAR, KOM nu ihåg det för beufvelen !!
TIK 4 Ever !!!