1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1385708

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Vad jag vill veta är ju vad du har för referenspunkter? Jämför du JD med Mekong, dina GT-essenser eller andra spritsorter? :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag ska motvilligt erkänna att Mekongen inmundigades under former där både smaklökar och övriga sinnen inte var direkt på topp. Mao kommer jag knappt ihåg smaken mer än att det inte på något sätt liknade whiskey. Men den hade en underton som liknade JD....men det kan ha varit ren spya oxå ;-).

Men gin är tacksamt att tillverka själv om man ändå redan är halvpackad och skall blanda ut den med Tonic. Try it! You'll love it!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...