Dream Team: Dessutom lär Zätas vänta med sitt besked in i det sista. Han dök upp i Sverige i går och har en del att göra. Dessutom har han en del hästar som han tänkte besöka under sina två veckor i Sverige. Sedan vet inte jag hur mycket Detroit gillar att han lirar. Hörde att några Skellefteågrabbar fick nej från sin förening av någon anledning.
Annars funderar jag på om Timrå IK får alla pengar för denna välgörenhetsgala? Det är väl hockeyskolans initiativtagare, bl.a. Marcus Pihlström som planerat detta och gjort detta till verklighet. Och denna hockeyskola drivs ju inte av Timrå IK i egentlig mening utan är ett aktiebolag utanför föreningen som står på egna ben. De bör få en slant de också kan jag tycka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer