KORITFW: Själv anser jag att det inte finns en tillstymmelse till chans att jonte tar en plats i laget men med tanke på vilka "stjärnor" vi mönstrar i dagsläget så vore det verkligen inget hån att ge honom några tusenlappar och låta honom kämpa för saken.
Även om inte just HAN tar en plats i laget så kommer ju någon ur dagens trupp att falla bort, helt klart. Då kommer vi att behöva ersättare/avlastare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer