1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1390105

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Han behöver ju inte vara någon stark tvåvägscenter om han bara producerar. Sen när du säger att du inte blir förvånad om han lämnar mitt under säsong, då blir man ju lite orolig. Men man ska nog inte dra för stora växlar av ett par tidiga träningar heller, ett formbesked får man nog först när träningsmatcherna börjar rulla igång.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Vi behöver inte ta fram älgstudsaren och sätta oss i badkaret riktigt än, han har ännu inte fått visa prov på ett offensivt register som sagt.

Det blir ingen tjeckisk lagkapten i år, så mycket kan jag säga. Vi kan nöja oss där. Men har ni chansen så tycker jag att ni ska åka till arenan och titta på några pass.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer