Nylin: Man är väl för godtrogen.. tror på allt som står här på hockeysnack ;-) 'ler* Har också svårt och tror att man kan vara alltför tjatig i båset där freddan står.. Jag släpper det här och åker ut ikväll - lycklig !!! här ska det njutas !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har också svårt och tror att man kan vara alltför tjatig i båset
där freddan står.. Jag släpper det här och åker ut ikväll - lycklig !!! här ska det njutas !