RocknRolf2: Just DU är en som har tagit gnället och personpåhoppen till en alldeles för hög nivå. Läste sida 1 på din forumhistorik , bara där var Linkan "en nöt" och Mathias Karlsson "en oseriös idiot", resten av drabblet orkar jag inte ens kommentera. Och du ska kalla dig Timråsupporter....Skämmes tamme fan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Läste sida 1 på din forumhistorik , bara där var Linkan "en nöt" och Mathias Karlsson "en oseriös idiot", resten av drabblet orkar jag inte ens kommentera.
Och du ska kalla dig Timråsupporter....Skämmes tamme fan!