Johnny Bravo: Det är ju för fan ironiskt att gävletidningen kan köra videolänk från Hudiksvall men i Sollentuna kan man inte ens få ett bord att sitta vid.
Olle: Stockholmarna är lika dumma i huvudet som italienarna. Håller bara sig själv närmast och skiter i andra. Men jävlar ta om inte det får kungliga faciliteter i bondeträsket då bölar de som små småbarn på julaftonen som inte fått vad de önskat sig i julklapp och pratar om komplott!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer