Tänk att nu har vi blivit Mats Wennerholms kelgris....han har redan placerat oss på en slutspelplats,men det har ju jag redan sagt sedan i somras.Nu är det bara för Mazze att säga det att vi är ett lag som i år är med och fajtas om SM-GULDET då blir jag nöjd,men det kommer nog snart.....kanske efter Timrås vinst mot Frölunda ikväll för att visst vinner vi....... TIK-VFHC 4-2...... Valle Krykov gör 4-2 i tom kazze.... Älska Timrå.... FORZA TIMRÅ IK..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TIK-VFHC 4-2......
Valle Krykov gör 4-2 i tom kazze....
Älska Timrå....
FORZA TIMRÅ IK..