Knylan: Var det inte Marseille som hade just det? Minns ej om de hade förinspelat eller om klacken var diskret uppmickad. I vilket fall hade de mkt bra rykte som hemmaklack tills det kom ut hur det låg till... F.ö måhända ett tips för att komma tillrätta med akustikproblemen i ´lada...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I vilket fall hade de mkt bra rykte som hemmaklack tills det kom ut hur det låg till... F.ö måhända ett tips för att komma tillrätta med akustikproblemen i ´lada...