Jä*lar!! nu är jag så förbannat övertänd! jag skall strax sätta mig i bilen å flåsa iväg mot gneeesta! fett med taggad då! nu gäller det fyyyy fan! ojoj jag hoppas på slutspelskaraktär ikväll! hoppas att ssk verkligen bjuder upp! visar att dom tänker tillhöra toppen av as i år!!! sjukt trist att vampens ljumskar inte var bättre tränad! ville verkligen se honom lite extra! nu får jag tok studera mr robinson isst! nä! kan vara så att det blev en kopp kaffe för mycke! forza tik nu!!!!! adios!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer