1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394628

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
T T: Ingen idé att boka bord om man får tro infon på denna sida ;-)

Svarskommentarer

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Jä*lar!! nu är jag så förbannat övertänd! jag skall strax sätta mig i bilen å flåsa iväg mot gneeesta! fett med taggad då! nu gäller det fyyyy fan! ojoj jag hoppas på slutspelskaraktär ikväll! hoppas att ssk verkligen bjuder upp! visar att dom tänker tillhöra toppen av as i år!!! sjukt trist att vampens ljumskar inte var bättre tränad! ville verkligen se honom lite extra! nu får jag tok studera mr robinson isst! nä! kan vara så att det blev en kopp kaffe för mycke! forza tik nu!!!!! adios!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer