Man kanske inte ska dra alltför stora växlar av de två segrar Timrå mäktat med. Sundsvall besegrade Almtuna med 3-1, ett mål mindre än Timrå mäktade med för att ta ett exempel. Jag tycker nog det är bra om man inte övertygar allt för mycket under försäsongen. Jag inbillar mig att chansen att vi får hit ytterligare en back (förhoppningsvis en klassback) ökar om laget inte går sådär överjävligt bra under försäsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker nog det är bra om man inte övertygar allt för mycket under försäsongen. Jag inbillar mig att chansen att vi får hit ytterligare en back (förhoppningsvis en klassback) ökar om laget inte går sådär överjävligt bra under försäsongen.