1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394921

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
F.ö så är det negativa kommentar om Timrå på mr.madhawk.

Svarskommentarer

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Johnny Bravo: Jag gillar denna kommentar på Madhawk:

"Timrå klack som sköter sig???? Ja du kanske borde titta lite mera noggrant så kanske du ser när de hetsar motståndar klackar till slagsmål och när de inte kommer någon vart med det börjar de själva slåss och spy som ett gäng grisar..."

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Johnny Bravo: Det är inte så konstigt att dom sitter och lipar nere i Malmö, dom har väl aldrig slutat sedan Rögle blev klara på deras bekostnad i sista omgången av KS?

Edit: Kommer aldrig glömma tv-bilderna från när barna står och knäcker tvåpinsflaggor över knäna.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer