Skönt att ha den första förlusten ur världen! Nu börjar vi med att vinna Sca-cupen! Sen fokusera stenhårt på att klara av att behålla elitserie kontraktet och t.om kanske gå till slutspel. Måste även berätta att jag hade en sån jävla mardröm igår morse. Jag drömde att jag gick in på AB och fick se att Lander hade skrivit på för FBK! Jag vaknade omedelbart kallsvetig, yr och chockad. Och var tvungen att springa till datorn för att kolla om denna mardröm var sann. Som tur så var den inte det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu börjar vi med att vinna Sca-cupen! Sen fokusera stenhårt på att klara av att behålla elitserie kontraktet och t.om kanske gå till slutspel.
Måste även berätta att jag hade en sån jävla mardröm igår morse.
Jag drömde att jag gick in på AB och fick se att Lander hade skrivit på för FBK!
Jag vaknade omedelbart kallsvetig, yr och chockad. Och var tvungen att springa till datorn för att kolla om denna mardröm var sann.
Som tur så var den inte det.