1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1397662

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag har sagt det förut och säger det igen. T J kommer att driva Timrå IK i fördärvet. Alla pengar som är lagda på mediaträning på den mannen måste vara totalt bortkastade. Vem kommer inte ihåg den fantastiska presskonferansen efter fyllefesten i fjol. T J är klubbens ansikte utåt mot sponsorer, press och allmänhetet samt inåt mot medlemmarna. Hur var det nu med T J:s mail till medlemmarna när det stormade orkanstyrka i fjol. Genomtänkt, begåvat och framtidsinriktat ? Jag skulle kunna skriva större delen av denna kväll om T J:s eskapader, men känner att han kommer aldrig att förändras, till det bättre. Wikegård var för en gångs skull helt rätt ute. Någon som tror att Wikegårds utspel var en slump ? För övrigt hoppas jag innerligt att alla experter får fel om Timrås lag i år, det känns som om vi får smädelse både utifrån som inifrån.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse: Amen!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer