Själv bryr jag mig inte. Jag skriver det jag anser vara välförtjänt för föreningen. Bra som dåligt.
F.ö så kom vi med i XP kring Växjös premiärmatch ikväll: "Men som underhållning är Växjö ingen hit. Å andra sidan tror jag att fler lag kommer att tvingas spela försiktigt och så smart som möjligt. Läs: Timrå."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
F.ö så kom vi med i XP kring Växjös premiärmatch ikväll:
"Men som underhållning är Växjö ingen hit. Å andra sidan tror jag att fler lag kommer att tvingas spela försiktigt och så smart som möjligt.
Läs: Timrå."